טלפון 054.7745035
סימונה גולדמן מרכז אסתטיקה ויופי
הטיפולים שלי
הטיפולים שלי
יצירת קשר
תמונת לאישה

 

אודות סימונה גולדמן

 

סימונה גולדמן הינה קוסמטיקאית מוסמכת מהמובילות בתחומה שכל חייה אהבה ונמשכה לאומנות העיצוב, היופי ,הטיפוח, האסתטיקה והבריאות מתוך אמונה שיופי ובריאות הם חלק בלתי נפרד האחד מהשני. בזכות הניסיון הרב שסימונה גולדמן צברה עם השנים, המקצועיות והאהבה לתחום, הקימה את המרכז לאסתטיקה ויופי .המכון בעיצובה של סימונה גולדמן משלב מקצוענות עם חמימות של קליניקת בוטיק . הקליניקה הידועה בגישתה הייחודית לנושא בריאות בעור, מגדירה מחדש את אופי ושיטות הטיפול בעור. היא מכוונת לתוצאות, מעניקה מסגרת טיפולים קוסמטים מקיפה לגברים, נשים ונוער כאחד.

כל הטיפולים מבוצעים עם חומרים איכותיים, רובם מתוצרת מותגי חו"ל המובילים בתחומם, בשילוב מכשור טכנולוגי מהחדשים והמתקדמים בארץ.

במכון ניתן לקבל מגוון טיפולים קוסמטיים חדשניים, הסרת שיער בלייזר SHR , טיפולי הצרת היקפים וצלוליט,טיפולי אסתטיקה , טיפולים קוסמטים , תכשירים קוסמטיים ממיטב החברות הטובות בעולם והמכשור הטכנולוגי החדשני ביותר בעולם.

 

סימונה גולדמן מאמינה שמלבד הטיפולים המתקדמים שלה להצערת העור, היופי בא גם מבפנים. עור פנים יפה, ומראה צעיר יותר, אינם רק תוצאה של גנטיקה, אלא של אורח חיים בריא , שילוב של תזונה נכונה, טיפוח הפנים והגוף, פעילות ספורטיבית, וגישה חיובית לחיים.

סימונה גולדמן מלמדת את לקוחותיה כי אנטי-אייג'ינג – הוא אורח חיים. הוא עוסק בחינוך לחיים ארוכים ובריאים, המביאים למראה צעיר יותר והרגשה טובה יותר.

נשים השוקלות מתיחת-פנים, הזרקות או פילינג, סימונה ממליצה להגיע לייעוץ ואבחון חינם – כי היא מצהירה שהטיפולים שלה דוחים את סכין המנתחים. היא משלבת בין טיפולי מזותרפיה וטיפולי פוטו-רג’וביניישן תוך שימוש בטיפול קוסמטי הטוב בעולם, ומסתבר ששילוב זה משיג את התוצאות האולטימטיביות, תוצאות מיידיות ומאוד מרשימות.

הטיפולים מתאימים לנשים הסובלות מפיגמנטציה באזור הפנים, המחשוף וכפות הידיים, וגם לנשים הסובלות מריפיון וקמטים בעור הפנים והצוואר, לקופרוז נימי דם, נקבוביות מורחבות וטשטוש צלקות.

למעשה, הטיפולים שלה עשויים להיות נקודת מפנה בחיי נשים שחצו את גיל ה-35-50, כי כבר מהטיפול הראשון – התוצאות מדהימות. הטיפולים מתאימים גם לנשים שכבר עברו מתיחת פנים ורוצות לשפר באופן ניכר את מרקם העור.

 

סימונה גולדמן מזמינה אותך לפגישת אבחון העור חינם!

בפגישה, סימונה תמליץ על הטיפול ועל החומרים המתאימים לעורך

 פגישת ייעוץ – חינם ! התקשרי  054-7745035

 

סימונה גולדמן    |    רח' המעיין, מושב בן עמי    |    לבירורים/תיאום תור: 054-7745035   |    highcare.h@gmail.com  |  אודות הנגישות

 

מרכז אסתטיקה ויופי סימונה גולדמן ב-  facebookinstagramtwitter | pinit

 
הפעל נגישות

בניית אתרים