טלפון 054.7745035
סימונה גולדמן מרכז אסתטיקה ויופי
הטיפולים שלי
הטיפולים שלי
יצירת קשר
הצרת היקפים

 

הצרת היקפים וטיפול בצלוליט

 

את הצלוליט אין צורך להציג, בטח לא לפני הקהל הנשי. התופעה המטרידה הזאת, שמתבטאת במצבורי שומן גבשושיים באזור הירכיים והישבן, המשווים לעור מראה של קליפת תפוז, מוכרת מקרוב כמעט לכולנו: 80%־90% מהנשים סובלות מהתופעה, שלא פוסחת גם על הרזות שבינינו, ומגלה יכולת ועמידות מרשימה. מרגע שהצלוליט מופיע, הוא שם כדי להישאר ושום דיאטה או פעילות גופנית לא יעזרו , השקערוריות והבליטות יישארו על העור .על פי השיטה של סימונה גולדמן, צלוליט היא לא גזרה לחיים, אלא משהו שכדאי ובעיקר אפשר להיפטר ממנו!

 

הצרת היקפים - אודות השיטה

 

ניתן למצוא ב מכון של סימונה גולדמן מערכת חדישה ומתקדמת מסוגה לטיפולי פנים וגוף, המאפשרת שילוב של שתי טכנולוגיות שונות: אולטרה סאונד ו-RF, תוך התאמתן לתהליכים הפיזיולוגיים של הגוף, בהתאמה לכל גווני וסוגי העור ולכל עונות השנה. המערכת נותנת מענה אופטימאלי למגוון רחב של תופעות, כמו: עיצוב וחיטוב הגוף, הפחתת אחוזי השומן, צלוליט, הצרת היקפים, מיצוק ושיפור המרקם והאלסטיות של עור הפנים והגוף, טיפול תחזוקה לאחר שאיבת שומן ועוד. תוכנית הטיפולים מותאמת אישית לכל לקוחה ומשלבת חוויה אפקטיבית, מגוונת ונעימה עד להצרה משמעותית בהיקפים, שיפור בצלוליט ובמראה העור. מדובר בטיפולים ייחודיים לא חודרניים וללא כאב, שלצידם תוצאות מוכחות ונראות לעין כבר מהטיפול הראשון ,כגון: ירכיים צרות, בטן שטוחה, ישבן מוצק, חזה מוצק ,ידיים מוצקות, עור פנים מתוח ומוצק ועוד.

 

לתוצאות נוספות של הצרת היקפים וטיפול בצלוליט לחץ כאן

 

 

סימונה גולדמן    |    רח' המעיין, מושב בן עמי    |    לבירורים/תיאום תור: 054-7745035   |    highcare.h@gmail.com  |  אודות הנגישות

 

מרכז אסתטיקה ויופי סימונה גולדמן ב-  facebookinstagramtwitter | pinit

 
הפעל נגישות

בניית אתרים